over ons
over ons
over ons
Samen bouwen aan inspirerende en impactvolle merken.
Samen bouwen aan inspirerende en impactvolle merken.
Samen bouwen aan inspirerende en impactvolle merken.
onze visie
onze visie
onze visie
Merken zijn – juist in deze tijd – relevant en onderscheidend door hun positionering te baseren op een positie, die mensen persoonlijk betekenis geeft. Die bijdraagt aan een betekenisvol en gelukkig leven. Dat je als individu het gevoel hebt verbonden te zijn met anderen.
Door het gevoel verbonden te zijn met iets groters ervaar je betekenis. Voor merken is de opdracht om te werken aan sociale verbindingen; het gevoel van verbondenheid creëren. Door mensen het gevoel te geven dat ze ergens bij horen en dat ze onderdeel zijn van een collectief. Van een beweging.
Door geloofwaardig te zijn en door ook als merk een perspectief te bieden. De urgentie die voelbaar is op een breed terrein van maatschappelijke- en duurzaamheidsthema’s geeft merken kansen. Merken zullen moeten inspelen op concrete vraagstukken die urgentie opwekken en aantoonbaar een bijdrage leveren aan de oplossing. Merken van morgen beantwoorden aan deze twee uitgangspunten. Daar willen we het fundament voor bouwen. Door onze kennis en ervaring toe te voegen aan een proces van samenwerken aan een gemeenschappelijke opgave.
Merken zijn – juist in deze tijd – relevant en onderscheidend door hun positionering te baseren op een positie, die mensen persoonlijk betekenis geeft. Die bijdraagt aan een betekenisvol en gelukkig leven. Dat je als individu het gevoel hebt verbonden te zijn met anderen.
Door het gevoel verbonden te zijn met iets groters ervaar je betekenis. Voor merken is de opdracht om te werken aan sociale verbindingen; het gevoel van verbondenheid creëren. Door mensen het gevoel te geven dat ze ergens bij horen en dat ze onderdeel zijn van een collectief. Van een beweging.
Door geloofwaardig te zijn en door ook als merk een perspectief te bieden. De urgentie die voelbaar is op een breed terrein van maatschappelijke- en duurzaamheidsthema’s geeft merken kansen. Merken zullen moeten inspelen op concrete vraagstukken die urgentie opwekken en aantoonbaar een bijdrage leveren aan de oplossing. Merken van morgen beantwoorden aan deze twee uitgangspunten. Daar willen we het fundament voor bouwen. Door onze kennis en ervaring toe te voegen aan een proces van samenwerken aan een gemeenschappelijke opgave.
Merken zijn – juist in deze tijd – relevant en onderscheidend door hun positionering te baseren op een positie, die mensen persoonlijk betekenis geeft. Die bijdraagt aan een betekenisvol en gelukkig leven. Dat je als individu het gevoel hebt verbonden te zijn met anderen.
Door het gevoel verbonden te zijn met iets groters ervaar je betekenis. Voor merken is de opdracht om te werken aan sociale verbindingen; het gevoel van verbondenheid creëren. Door mensen het gevoel te geven dat ze ergens bij horen en dat ze onderdeel zijn van een collectief. Van een beweging.
Door geloofwaardig te zijn en door ook als merk een perspectief te bieden. De urgentie die voelbaar is op een breed terrein van maatschappelijke- en duurzaamheidsthema’s geeft merken kansen. Merken zullen moeten inspelen op concrete vraagstukken die urgentie opwekken en aantoonbaar een bijdrage leveren aan de oplossing. Merken van morgen beantwoorden aan deze twee uitgangspunten. Daar willen we het fundament voor bouwen. Door onze kennis en ervaring toe te voegen aan een proces van samenwerken aan een gemeenschappelijke opgave.
associates
associates
associates
Netwerk van specialisten met een missie. We vormen een mix van creatieve, praktisch ingestelde en ervaren experts met verschillende achtergronden en vaardigheden. En werken vaak samen met specialisten op duurzaamheid, tech, design, cultuur en onderzoek op gebied van merk en reputatie. Met dezelfde missie: bouwen van merken die van betekenis zijn in het leven van mensen.
Peter van Steensel
Peter van Steensel
Peter van Steensel
Managing Partner
Tim Jager
Tim Jager
Tim Jager
Associate Senior Consultant
Erik Voskuijl
Erik Voskuijl
Erik Voskuijl
Associate Senior Consultant
Huib Maaskant
Huib Maaskant
Huib Maaskant
Creative Content
André Soff
André Soff
André Soff
Associate Senior Consultant
Nicole Riezebos
Nicole Riezebos
Nicole Riezebos
Office Management
partners
partners
partners
Positioneringsgroep is sinds 1992 een bureau dat een sterke netwerkstructuur heeft. Met doorgewinterde strategen, onderzoekers, tekstschrijvers én conceptdenkers. Het team wordt per klant samengesteld. Toegespitst op de uitdaging van de klant.
Positioneringsgroep is sinds 1992 een bureau dat een sterke netwerkstructuur heeft. Met doorgewinterde strategen, onderzoekers, tekstschrijvers én conceptdenkers. Het team wordt per klant samengesteld. Toegespitst op de uitdaging van de klant.
Positioneringsgroep is sinds 1992 een bureau dat een sterke netwerkstructuur heeft. Met doorgewinterde strategen, onderzoekers, tekstschrijvers én conceptdenkers. Het team wordt per klant samengesteld. Toegespitst op de uitdaging van de klant.