aanbod

aanbod

aanbod

We zijn gepokt en gemazeld. Altijd op zoek naar wat mensen drijft. Binnen en buiten organisaties. Doen dat op een gestructureerde en overzichtelijke wijze. Met bewezen interactieve werkmethoden. Vol inspiratie en uitdaging. In drie stappen.

We zijn gepokt en gemazeld. Altijd op zoek naar wat mensen drijft. Binnen en buiten organisaties. Doen dat op een gestructureerde en overzichtelijke wijze. Met bewezen interactieve werkmethoden. Vol inspiratie en uitdaging. In drie stappen.

We zijn gepokt en gemazeld. Altijd op zoek naar wat mensen drijft. Binnen en buiten organisaties. Doen dat op een gestructureerde en overzichtelijke wijze. Met bewezen interactieve werkmethoden. Vol inspiratie en uitdaging. In drie stappen.

Missie en visie
Missie en visie
Missie en visie

missie & visie voor organisaties

missie & visie voor organisaties

missie & visie voor organisaties

De wereld om ons heen verandert continue. De ontwikkelingen gaan harder dan ooit. Veel organsaties hebben de opdracht om zich opnieuw uit te vinden. Een antwoord te vinden op vragen zoals: Waar sta je voor? Welke koers kies je? Wat wil je behouden? Wat wil je vernieuwen?

Een nieuwe koers die organisaties zekerheid biedt op langere termijn. Duidelijkheid wat nodig is om die koers te realiseren. Samen met de organisatie creëren we inzichten en verdiepen we ons in de cultuur en unieke kracht. Via intakes vanuit klanten en stakeholders. Onze online identeitsmonitor Insider stelt elke medewerker in staat betrokken te zijn en mee te ontdekken. Een heldere kijk op de nieuwe visie en missie tot gevolg.

positioneren van organisaties en merken

positioneren van organisaties en merken

positioneren van organisaties en merken

Alleen betekenisvolle merken overleven. Het huidig consumentegedrag en -behoeften verandert sterk. Digitalisering opent voor veel merken nieuwe mogelijkheden. Die daar gretig op inspelen. Van merken wordt meer verwacht. Een positieve maatschappelijke bijdrage. Een reëel toekomstperspectief. Een rol in het welzijn van mensen.

Impactmerken moeten zich hernieuwd uitvinden. Positioneringsgroep maakt merken relevant in de nieuwe context. Positie kiezen we op basis van waarden- en drijfverenonderzoek. Binnen als buiten de organisatie.

Alleen betekenisvolle merken overleven. Het huidig consumentegedrag en -behoeften verandert sterk. Digitalisering opent voor veel merken nieuwe mogelijkheden. Die daar gretig op inspelen. Van merken wordt meer verwacht. Een positieve maatschappelijke bijdrage. Een reëel toekomstperspectief. Een rol in het welzijn van mensen.

Impactmerken moeten zich hernieuwd uitvinden. Positioneringsgroep maakt merken relevant in de nieuwe context. Positie kiezen we op basis van waarden- en drijfverenonderzoek. Binnen als buiten de organisatie.

Alleen betekenisvolle merken overleven. Het huidig consumentegedrag en -behoeften verandert sterk. Digitalisering opent voor veel merken nieuwe mogelijkheden. Die daar gretig op inspelen. Van merken wordt meer verwacht. Een positieve maatschappelijke bijdrage. Een reëel toekomstperspectief. Een rol in het welzijn van mensen.

Impactmerken moeten zich hernieuwd uitvinden. Positioneringsgroep maakt merken relevant in de nieuwe context. Positie kiezen we op basis van waarden- en drijfverenonderzoek. Binnen als buiten de organisatie.

Positioneren
Positioneren
Positioneren
Merkportfolio

merkportfolio strategie

merkportfolio strategie

merkportfolio strategie

Merken hebben verschillende verschijningsvormen. Vaak maakt het merk deel uit van een familie van merken. De positionering van het merk is bepalend voor haar positie in de familieopstelling. De kracht van de portfolio wordt bepaald door de heldere en logische inrichting gezien door de ogen van de doelgroep. In onze visie kiezen we voor één merk tenzij....

Wij zetten onze merkportfoliowaaier in voor discussie en keuze. Een veel ingezet canvas dat helderheid in de onderlinge samenhang brengt. Daarmee winnen de merken in hun sterktes en onstaat een handig hanteerbare guideline voor consistente toepassing van het merk en haar familieleden.

Merken hebben verschillende verschijningsvormen. Vaak maakt het merk deel uit van een familie van merken. De positionering van het merk is bepalend voor haar positie in de familieopstelling. De kracht van de portfolio wordt bepaald door de heldere en logische inrichting gezien door de ogen van de doelgroep. In onze visie kiezen we voor één merk tenzij....

Wij zetten onze merkportfoliowaaier in voor discussie en keuze. Een veel ingezet canvas dat helderheid in de onderlinge samenhang brengt. Daarmee winnen de merken in hun sterktes en onstaat een handig hanteerbare guideline voor consistente toepassing van het merk en haar familieleden.

Merken hebben verschillende verschijningsvormen. Vaak maakt het merk deel uit van een familie van merken. De positionering van het merk is bepalend voor haar positie in de familieopstelling. De kracht van de portfolio wordt bepaald door de heldere en logische inrichting gezien door de ogen van de doelgroep. In onze visie kiezen we voor één merk tenzij....

Wij zetten onze merkportfoliowaaier in voor discussie en keuze. Een veel ingezet canvas dat helderheid in de onderlinge samenhang brengt. Daarmee winnen de merken in hun sterktes en onstaat een handig hanteerbare guideline voor consistente toepassing van het merk en haar familieleden.

propositie ontwikkeling voor merken

propositie ontwikkeling voor merken

propositie ontwikkeling voor merken

Proposities zijn concrete manifestaties van het merk. Ze vloeien voort uit gekozen merkpositionering. Concreet beschreven voor de verschillende persona's.

Via storytelling en in een stevig creatief jasje. Beeldende beschrijving die tot leven komt voor de doelgroepen. Passend in de klantenreis van de prospect. Concreet voor vervolgstappen in communicatie en design. En voor mogelijke toetsing onder relevante doelgroepen.

Proposities zijn concrete manifestaties van het merk. Ze vloeien voort uit gekozen merkpositionering. Concreet beschreven voor de verschillende persona's.

Via storytelling en in een stevig creatief jasje. Beeldende beschrijving die tot leven komt voor de doelgroepen. Passend in de klantenreis van de prospect. Concreet voor vervolgstappen in communicatie en design. En voor mogelijke toetsing onder relevante doelgroepen.

Proposities zijn concrete manifestaties van het merk. Ze vloeien voort uit gekozen merkpositionering. Concreet beschreven voor de verschillende persona's.

Via storytelling en in een stevig creatief jasje. Beeldende beschrijving die tot leven komt voor de doelgroepen. Passend in de klantenreis van de prospect. Concreet voor vervolgstappen in communicatie en design. En voor mogelijke toetsing onder relevante doelgroepen.

Propositie ontwikkeling

aanpak

aanpak

aanpak

Positioneringsgroep gelooft in een aanpak waarin de waarden en verlangens van mensen en organisaties centraal staan. Daarmee creëren we meer relevantie en een positieve impact.

Positioneringsgroep gelooft in een aanpak waarin de waarden en verlangens van mensen en organisaties centraal staan. Daarmee creëren we meer relevantie en een positieve impact.

Positioneringsgroep gelooft in een aanpak waarin de waarden en verlangens van mensen en organisaties centraal staan. Daarmee creëren we meer relevantie en een positieve impact.

Ontdekken
Ontdekken
Ontdekken

Ontdekken

Ontdekken

Ontdekken

Inzicht op de eerste plek. Wij brengen de behoeften van medewerker, klant en maatschappij in kaart.


Ontwikkelen
Ontwikkelen
Ontwikkelen

Ontwikkelen

Ontwikkelen

Ontwikkelen

Van inzicht naar handelingsperspectief. We benutten het creatief potentieel van de organisatie zelf. Aangevuld met kennis en ervaring. En inspiratie!

Organiseren
Organiseren
Organiseren

Organiseren

Organiseren

Organiseren

We zetten het handelingsperspectief om in een kompas en routekaart. Om organisaties zelf de implementatie te kunnen laten uitvoeren. Met impact.

Zin in een vrijblijvende
kennismaking?

Zin in een vrijblijvende
kennismaking?

Zin in een vrijblijvende
kennismaking?

Neem contact met ons op en we inspireren je om jouw merk een betekenisvolle positie te geven.

Neem contact met ons op en we inspireren je om jouw merk een betekenisvolle positie te geven.

adres
Rubenslaan 31
1412 HN
Naarden
telefoon
+31 6 50 28 58 79
e-mail
info@positioneringsgroep.nl
KVK
61477192