waardenmonitor
waardenmonitor
waardenmonitor
Centraal in ons werk staan waarden, die ons inzicht geven in wat mensen binnen de organisatie drijft en wat klanten/prospects associëren met het merk van organisaties, diensten en producten. De waardenmonitor van Scarfforce is een op wetenschap gebaseerde methode over positieve gevoelens, overtuigingen en gedrag.
Sterke merken hebben een krachtige positie en vervullen een belangrijke rol in het leven van mensen, omdat zij aansluiten op hun drijfveren en belangrijkste waarden.
Hoe groter hierbij het onderscheidend vermogen van het merk, hoe beter het consumenten in staat zijn om een fundamentele keuze voor dit merk te maken.
De Brand Scan van Scarfforce helpt organisaties om met hun merk aansluiting te vinden op hun sterkste drijfveren en belangrijkste waarden van hun doelgroep en daarmee een krachtige emotionele positie in hun onbewuste brein en hart te ontwikkelen.
De scan biedt houvast bij het ontwikkelen van een duurzaam merkenbeleid en levert praktische handvatten, waarmee je emotionele relevantie van het merk gericht versterkt, het onderscheidend vermogen concreet vergroot en de concurrentiedruk verlaagt.
Jaarlijks meet Scarfforce onder een representatieve groep NL-ers 18+ de belangrijkste drijfveren en waarden. In het onderzoek 2024 zijn de 30 meest waardevolle merken van 2023 (Kantar) betrokken en zijn de belangrijkste motieven geïdentificeerd welke waarden aan het merk worden geassocieerd. Een presentatie van het onderzoek is beschikbaar en plannen we graag in overleg.
Centraal in ons werk staan waarden, die ons inzicht geven in wat mensen binnen de organisatie drijft en wat klanten/prospects associëren met het merk van organisaties, diensten en producten. De waardenmonitor van Scarfforce is een op wetenschap gebaseerde methode over positieve gevoelens, overtuigingen en gedrag.
Sterke merken hebben een krachtige positie en vervullen een belangrijke rol in het leven van mensen, omdat zij aansluiten op hun drijfveren en belangrijkste waarden.
Hoe groter hierbij het onderscheidend vermogen van het merk, hoe beter het consumenten in staat zijn om een fundamentele keuze voor dit merk te maken.
De Brand Scan van Scarfforce helpt organisaties om met hun merk aansluiting te vinden op hun sterkste drijfveren en belangrijkste waarden van hun doelgroep en daarmee een krachtige emotionele positie in hun onbewuste brein en hart te ontwikkelen.
De scan biedt houvast bij het ontwikkelen van een duurzaam merkenbeleid en levert praktische handvatten, waarmee je emotionele relevantie van het merk gericht versterkt, het onderscheidend vermogen concreet vergroot en de concurrentiedruk verlaagt.
Jaarlijks meet Scarfforce onder een representatieve groep NL-ers 18+ de belangrijkste drijfveren en waarden. In het onderzoek 2024 zijn de 30 meest waardevolle merken van 2023 (Kantar) betrokken en zijn de belangrijkste motieven geïdentificeerd welke waarden aan het merk worden geassocieerd. Een presentatie van het onderzoek is beschikbaar en plannen we graag in overleg.
Centraal in ons werk staan waarden, die ons inzicht geven in wat mensen binnen de organisatie drijft en wat klanten/prospects associëren met het merk van organisaties, diensten en producten. De waardenmonitor van Scarfforce is een op wetenschap gebaseerde methode over positieve gevoelens, overtuigingen en gedrag.
Sterke merken hebben een krachtige positie en vervullen een belangrijke rol in het leven van mensen, omdat zij aansluiten op hun drijfveren en belangrijkste waarden.
Hoe groter hierbij het onderscheidend vermogen van het merk, hoe beter het consumenten in staat zijn om een fundamentele keuze voor dit merk te maken.
De Brand Scan van Scarfforce helpt organisaties om met hun merk aansluiting te vinden op hun sterkste drijfveren en belangrijkste waarden van hun doelgroep en daarmee een krachtige emotionele positie in hun onbewuste brein en hart te ontwikkelen.
De scan biedt houvast bij het ontwikkelen van een duurzaam merkenbeleid en levert praktische handvatten, waarmee je emotionele relevantie van het merk gericht versterkt, het onderscheidend vermogen concreet vergroot en de concurrentiedruk verlaagt.
Jaarlijks meet Scarfforce onder een representatieve groep NL-ers 18+ de belangrijkste drijfveren en waarden. In het onderzoek 2024 zijn de 30 meest waardevolle merken van 2023 (Kantar) betrokken en zijn de belangrijkste motieven geïdentificeerd welke waarden aan het merk worden geassocieerd. Een presentatie van het onderzoek is beschikbaar en plannen we graag in overleg.