over ons

over ons

over ons

Samen bouwen aan inspirerende en impactvolle merken.

Samen bouwen aan inspirerende en impactvolle merken.

Samen bouwen aan inspirerende en impactvolle merken.

onze visie

onze visie

onze visie

Merken zijn – juist in deze tijd – relevant en onderscheidend door hun positionering te baseren op een positie, die mensen persoonlijk betekenis geeft. Die bijdraagt aan een betekenisvol en gelukkig leven. Dat je als individu het gevoel hebt verbonden te zijn met anderen.

Door het gevoel verbonden te zijn met iets groters ervaar je betekenis. Voor merken is de opdracht om te werken aan sociale verbindingen; het gevoel van verbondenheid creëren. Door mensen het gevoel te geven dat ze ergens bij horen en dat ze onderdeel zijn van een collectief. Van een beweging.

Door geloofwaardig te zijn en door ook als merk een perspectief te bieden. De urgentie die voelbaar is op een breed terrein van maatschappelijke- en duurzaamheidsthema’s geeft merken kansen. Merken zullen moeten inspelen op concrete vraagstukken die urgentie opwekken en aantoonbaar een bijdrage leveren aan de oplossing. Merken van morgen beantwoorden aan deze twee uitgangspunten. Daar willen we het fundament voor bouwen. Door onze kennis en ervaring toe te voegen aan een proces van samenwerken aan een gemeenschappelijke opgave.

Merken zijn – juist in deze tijd – relevant en onderscheidend door hun positionering te baseren op een positie, die mensen persoonlijk betekenis geeft. Die bijdraagt aan een betekenisvol en gelukkig leven. Dat je als individu het gevoel hebt verbonden te zijn met anderen.

Door het gevoel verbonden te zijn met iets groters ervaar je betekenis. Voor merken is de opdracht om te werken aan sociale verbindingen; het gevoel van verbondenheid creëren. Door mensen het gevoel te geven dat ze ergens bij horen en dat ze onderdeel zijn van een collectief. Van een beweging.

Door geloofwaardig te zijn en door ook als merk een perspectief te bieden. De urgentie die voelbaar is op een breed terrein van maatschappelijke- en duurzaamheidsthema’s geeft merken kansen. Merken zullen moeten inspelen op concrete vraagstukken die urgentie opwekken en aantoonbaar een bijdrage leveren aan de oplossing. Merken van morgen beantwoorden aan deze twee uitgangspunten. Daar willen we het fundament voor bouwen. Door onze kennis en ervaring toe te voegen aan een proces van samenwerken aan een gemeenschappelijke opgave.

Merken zijn – juist in deze tijd – relevant en onderscheidend door hun positionering te baseren op een positie, die mensen persoonlijk betekenis geeft. Die bijdraagt aan een betekenisvol en gelukkig leven. Dat je als individu het gevoel hebt verbonden te zijn met anderen.

Door het gevoel verbonden te zijn met iets groters ervaar je betekenis. Voor merken is de opdracht om te werken aan sociale verbindingen; het gevoel van verbondenheid creëren. Door mensen het gevoel te geven dat ze ergens bij horen en dat ze onderdeel zijn van een collectief. Van een beweging.

Door geloofwaardig te zijn en door ook als merk een perspectief te bieden. De urgentie die voelbaar is op een breed terrein van maatschappelijke- en duurzaamheidsthema’s geeft merken kansen. Merken zullen moeten inspelen op concrete vraagstukken die urgentie opwekken en aantoonbaar een bijdrage leveren aan de oplossing. Merken van morgen beantwoorden aan deze twee uitgangspunten. Daar willen we het fundament voor bouwen. Door onze kennis en ervaring toe te voegen aan een proces van samenwerken aan een gemeenschappelijke opgave.

associates

associates

associates

Netwerk van specialisten met een missie. We vormen een mix van creatieve, praktisch ingestelde en ervaren experts met verschillende achtergronden en vaardigheden. En werken vaak samen met specialisten op duurzaamheid, tech, design, cultuur en onderzoek op gebied van merk en reputatie. Met dezelfde missie: bouwen van merken die van betekenis zijn in het leven van mensen.

Peter van Steensel

Peter van Steensel

Peter van Steensel

Peter van Steensel

Managing Partner

Tim Jager

Tim Jager

Tim Jager

Tim Jager

Associate Senior Consultant

Eric Voskuijl

Erik Voskuijl

Erik Voskuijl

Erik Voskuijl

Associate Senior Consultant

Huub maaskant

Huib Maaskant

Huib Maaskant

Huib Maaskant

Creative Content

André Soff

André Soff

André Soff

André Soff

Associate Senior Consultant

Nicole Riezebox

Nicole Riezebos

Nicole Riezebos

Nicole Riezebos

Office Management

partners

partners

partners

Positioneringsgroep is sinds 1992 een bureau dat een sterke netwerkstructuur heeft. Met doorgewinterde strategen, onderzoekers, tekstschrijvers én conceptdenkers. Het team wordt per klant samengesteld. Toegespitst op de uitdaging van de klant. 

Positioneringsgroep is sinds 1992 een bureau dat een sterke netwerkstructuur heeft. Met doorgewinterde strategen, onderzoekers, tekstschrijvers én conceptdenkers. Het team wordt per klant samengesteld. Toegespitst op de uitdaging van de klant. 

Positioneringsgroep is sinds 1992 een bureau dat een sterke netwerkstructuur heeft. Met doorgewinterde strategen, onderzoekers, tekstschrijvers én conceptdenkers. Het team wordt per klant samengesteld. Toegespitst op de uitdaging van de klant. 

Logo Direct Research
Logo Direct Research
Logo Scarfforce
Logo Scarfforce
Logo The Design Affair
Logo The Design Affair

Zin in een vrijblijvende
kennismaking?

Zin in een vrijblijvende
kennismaking?

Zin in een vrijblijvende
kennismaking?

Neem contact met ons op en we inspireren je om jouw merk een betekenisvolle positie te geven.

Neem contact met ons op en we inspireren je om jouw merk een betekenisvolle positie te geven.

adres
Rubenslaan 31
1412 HN
Naarden
telefoon
+31 6 50 28 58 79
e-mail
info@positioneringsgroep.nl
KVK
61477192