POSITIONEREN

Positioneren is kiezen. We gaan niet zozeer op zoek naar een statisch regeltje dat een onderscheidende en geloofwaardige plek in het brein claimt. We zoeken een positionering die duidelijk maakt wie je bent en waar je voor staat. Niet wat je zegt. Een positionering die bouwt aan vertrouwen en ondergeschikt maakt wat je levert. Waar markten evolueren en behoeften van mensen veranderen, gaat het niet om het zoeken naar een unieke plek in een categorie of sector. Het gaat om het creëren van je eigen ‘categorie’. Inspelen op ‘nieuwe’ klantbehoeften is leidend. Welk vakje in het brein willen we exclusief claimen? Aan welke drijfveer appelleert het merk? Op welke wijze wil een bedrijf zich herpositioneren? De keuze voor een inspirerende merkpositie brengt focus en consistentie. We baseren onze inzichten op eigen onderzoeken rond drijfveren en archetypen.

Relevante projecten

Missie & visie

Merkpropositie

Merkportfolio

Merkactivatie