Positioneringsgroep op Transparant Prijs

PG_logo-beeldmerk

Op Transparant Prijs

marjolein-gr

Merkpositionering: hoe verkrijg je de gunst van de gever?

Positioneringsgroep geeft een workshop tijdens de inspiratiemiddag van de Transparant Prijs. Subsidies lopen terug, de charity markt wordt steeds concurrerender en de recessie werkt ook niet mee voor ruimhartig doneren. Hoe verkrijg je de aandacht en de gift voor jouw goede doel? Goede doelen zijn merken met sterke idealen. De ‘reason why’ waar commerciĆ«le bedrijven in grote getale naar op zoek zijn, is bij charitatieve organisaties zo klaar als een klontje. Goede doelen worden gedreven vanuit idealen. En het is zaak dat deze idealen worden verankerd in de hoofden van stakeholders.

Een heldere positionering helpt de organisatie bij het vergroten van fondsenwerving, het aantrekken van werknemers, vrijwilligers en investeerders, het motiveren en inspireren van personeel en kan allerhande andere stakeholders bewegen in een richting die voor de organisatie wenselijk is. In de workshop gaan we met de Positioneringswaarden aan de slag om de positie te bepalen.

Naar Actueel overzicht