Mediamerk nummer 1

PG_logo-beeldmerk

NOS ijzersterk merk

nos230

Mediamerk nummer 1

Voor onze opdrachtgever NOS goed nieuws. Het merk is al lang niet meer een televisie- of radiomerk alleen, maar veel meer een multimediaal platform. Iets dat door consumenten wordt erkend en gewaardeerd. Uit onderzoek van Interbrand onder een representatieve steekproef van meer dan 1.000 respondenten blijkt dat NOS als merk een onderscheidende en relevante positie heeft verworven. Het NOS-merk maakt al jaren deel uit van de top10. Na een iets mindere periode, is het merk ijzersterk teruggekomen.
Eind 2012 hebben we voor de NOS een positie bepaald die recht doet aan haar maatschappelijke rol en vooral toekomst bestendig is in een sterk veranderend nieuwsconsumptiepatroon. Onderzoek onder het publiek heeft de bouwstenen geleverd voor een onderscheidende positionering.

Lees hier meerĀ over het onderzoek

Naar Actueel overzicht