PG_logo-beeldmerk

Inspiratie, nieuws & kennis die we graag delen

De merkvisie van Easyjet

Turnaround van Easyjet

Sterk voorbeeld van het sturende principe van Easyjet: “to make travel easy and affordable for customers”.

Geen spectaculaire en hoogdravende visie, maar zeer concreet in de executieLees hier hoe David Taylor er over denkt.

Positioning Profiler

Betrek medewerkers bij het bepalen van de positionering

De Positioneringswaarden hebben we online doorontwikkeld tot de Positionering Profiler. Met behulp van deze online tool kan een organisatie medewerkers betrekken in het positioneringsproces.

De inzichten en perspectieven van medewerkers zijn essentieel bij het ontwikkelen van een onderscheidende en relevante positionering.

Lees hier meer

Nieuw portfolio voor Royal HaskoningDHV

Royal HaskoningDHV op zoek naar nieuwe inrichting van haar portfolio

Na de fusie is Royal HaskoningDHV er alles aan gelegen haar positie als wereldspeler op het gebied van (urban) planning en strategie, infrastructuur, gebouwen, transport en watersystemen door middel van haar portfolio verder uit te bouwen.

Een grondige inventarisatie van haar huidige merkportfolio aan de hand van de Portfoliowaaier geeft alle business units de mogelijkheid structuur te brengen in haar aanbod.

 

MBA Prietpraat

MBA Prietpraat

Iedereen kent ze wel, die mooie management dooddoeners, MBA prietpraat. Het lage fruit eerst plukken. De organisatie rationaliseren.

Dit is een win-win situatie. Wij hebben een open deur politiek. Enzovoorts. Een lijstje van 89 clichés op een rijtje! 

 

Het merk en de klantreis

Workshop Branded Peaks en Good Pains

Het marketing landschap verandert snel. Van above the line, below-the-line, through-the-line, multi-channel, cross-channel of omni-channel tot 360. Van monoloog, dialoog, co-creatie tot crowd sourcing. En vooral: de reis van de klant centraal stellen. Slechts een kleine greep uit de trends in ons vakgebied. 

Maar wat betekent dat? Wat is relevant voor uw merk? De centrale vraag blijft altijd: ‘Hoe kan ik duurzame groei realiseren met het merk?’ Daarom openen wij op 24 januari 2013 het jaar met een kennissessie over het merk en de klantreis.

 

Positioneringsgroep op Transparant Prijs

Merkpositionering: hoe verkrijg je de gunst van de gever?

Positioneringsgroep geeft een workshop tijdens de inspiratiemiddag van de Transparant Prijs. Subsidies lopen terug, de charity markt wordt steeds concurrerender en de recessie werkt ook niet mee voor ruimhartig doneren.

Hoe verkrijg je de aandacht en de gift voor jouw goede doel?

Lees hier meer