PG_logo-beeldmerk

Inspiratie, nieuws & kennis die we graag delen

Voor relevantie geen gekunsteld diner nodig

Voor relevantie geen gekunsteld diner

AMplus vroeg drie merk- en reclame-experts wat ze vinden van de nieuwe campagne van het Verbond van Verzekeraars. Hun oordelen liegen er niet om. “Een gemiste kans”, zegt Arjan Kapteijns. “Een schrale vertoning”, zegt Peter van Steensel. Op televisie draait momenteel de commercial over een etentje dat zonder
verzekering heel wat minder romantisch uitpakt: een stel zit gewapend met brandblusser aan de dis, wanneer de sprinklers bij het aansteken van de kaars beginnen te sproeien. Fijn dat we verzekerd zijn, toch?

Positioneringsgroep naar Dutch Design Week

Let’s get inspired!

Samen met een aantal van onze klanten hebben we voor een dag ons werk laten liggen en zijn we naar Dutch Design Week (DDW) gegaan. Vernieuwende ideeën kwamen voorbij op het gebied van kunst, techniek & design. Games en 3D beelden die de ervaring van merken en producten kunnen verreiken.

Jonge creatieve talenten op de Graduation Show die het begrip grenzen niet kennen en zelfs in 2013 nog met nieuwe ideeën en ontwerpen komen. Verplaats jezelf in een ander, stap eens weg achter dat bureau en bekijk de wereld vanuit een ander perspectief.  We got inspired!

Lees hier meer

DJ’s zijn merken!

DJ’s zijn merken!

Onlangs heeft Positioneringsgroep nauw samengewerkt met het artiesten managementbureau Epiqurus. Eelke Kleijn die ook onder het management van Epiqurus valt, is op het moment helemaal hot. De track Ein Tag Am Strand is volgens Giel Beelen zelfs de zomerhit van het jaar. 

Wie is Eelke Kleijn? Eelke Kleijn is DJ en een merk. Eelke Kleijn is uniek, creatief, innovatief, fun, betrokken en talentvol.

Luister hier naar Ein Tag Am Strand.

Buddha to Buddha op RTL Boulevard

Buddha to Buddha op RTL Boulevard!

Het mannelijke Nederlandse topmodel Mark Vanderloo is het gezicht van de horlogelijn van Buddha to Buddha.  Voormalig model voor merken als Boss en DKNY gaat voor zijn vriend Batul, de oprichter van het merk, graag weer voor de camera.

Buddha to Buddha is bekend om hun volledig handgemaakte armbanden van 925 zilver, maar nu gaan ze ook een horlogelijn lanceren. Op RTL Boulevard vertelt Anouk Smulders over deze nieuwe lijn en de samenwerking tussen Mark en het merk.  Kijk hier Buddha to Buddha op RTL Boulevard!

Positioneringsgroep op Dutch Design Week

Save the date: 23 oktober met Positioneringsgroep naar DDW

Spannende ideeën, waanzinnige experimenten en buitengewone samenwerkingen – Dutch design is zoveel meer dan de eerste indruk doet vermoeden.

Juist dat is wat je gaat zien en ervaren tijdens Dutch Design Week 2013. We bieden je graag een dag energie en inspiratie.

Lees hier meer

Positioneringsgroep op North Sea Jazz

Genieten op North Sea Jazz

Op een fantastische zomerdag hebben wij samen met een aantal relaties genoten van North Sea Jazz in Ahoy Rotterdam.

Op zondag 14 juli stond een geweldige line up van o.a. Marcus Miller, Charles Bradley en als afsluiter een mooi concert van Sting.