Herkent mijn top200 de nieuwe strategie?

PG_logo-beeldmerk

Identiteitmonitor in dienst van transformatie proces en nieuwe strategie

Identiteitmonitor Insider

Herkent mijn top200 de nieuwe strategie?

Een nieuwe koers vraagt om ambassadeurs en engagement van eigen management. Hoe kun je dat worldwide bij topmanagement toetsen? Aan de hand van de Positioneringswaarden is online vastgesteld wat de gap is tussen de huidige en gewenste identiteit. Voor een van onze opdrachtgevers (internationale b2b dienstverlener) is de Insider, de identiteit- monitor, ingezet. Dit onderzoek stelt objectief huidige identiteit en ambities voor de toekomst vast. Hoe kijkt het topmanagement
naar huidige competenties, huidige zwaktes en toekomstige kracht. De identificatie met de strategie en de organisatie is vastgesteld. Tijdens de top200 meeting zijn de resultaten als spiegel voorgehouden aan het topmanagement. Dit was het startpunt om met elkaar de dialoog aan te gaan en gezamenlijk de nieuwe strategie te bespreken.

Naar Actueel overzicht