Espria

PG_logo-beeldmerk

Samen werken aan waardevol leven

espria230

Espria

Een relatief onbekend zorgconcern Espria met ruim 16.000 medewerkers en een tiental bedrijfsonderdelen kiest voor een profilering die een reputatie moet bouwen voor externe stakeholders. De bedrijfsonderdelen zijn zelf het gezicht voor hun regionale marktgebied en sluiten met hun positionering aan bij de regionale behoeften. Overkoepelend draagt het merk Espria zorg voor het uitdragen van de gemeen- schappelijke visie. Een onderscheidende kijk op de sterk veranderende ouderenzorgmarkt. Een visie die de logische verbinding legt met de verschillende bedrijfsonderdelen. Letterlijk wordt de link gelegd: in vormgeving en inhoudelijke claim.

In nauwe samenwerking met Positioneringsgroep is het afgelopen jaar het strategisch merkenbeleid voor zorgconcern Espria en haar vele dochter-

bedrijven ontwikkeld. Positioneringsroep leverde mij vele vernieuwende, verrassende inzichten op basis van beproefde onderzoeksmethodieken. Methodieken die het strategisch belang van het merkenbeleid begrijpelijk en inzichtelijk maken, ook voor collega’s  die er niet dagelijks mee te maken hebben. Hierdoor is er voor het merkenbeleid  snel een breed draagvlak binnen onze organisatie gecreëerd. Daarnaast werken er gewoon aardige, praktische , down-to-earth mensen bij Positioneringsgroep. En dat is naast hun professionaliteit, minstens zo belangrijk!”  Eric Wortelboer, Concerndirecteur Marketing en Communicatie Espria

Naar Cases overzicht